Curs BNR valabil 18.11.2017: LEI / EURO = 4.64

  ACASA  |   GARANTIE - TRANSPORT  |   TERMENI SI CONDITII  |   SERVICII  |   HARTA SITE  |   CONTACT  | 



ARKADIA CLUB Locul in care natura te cucereste Calarie agrement
Pensiune cai
Echitatie
Restaurant & Events
Mini Hotel
                 0722 243 227
                 0786 800 407

Hotel casa cu cerb *** Hotel casa cu cerb , Sighisoara Hotel Casa cu Cerb*** din Sighisoara, judetul Mures, este situat in inima cetatii medievale Sighisoara, oferind un farmec aparte celor cazati in hotel - farmecul anilor de demult.

TERMENI SI CONDITII

Comanda de lucru

 

1.    Generalitati
Prezentele clauze reglementeaza raporturile juridice ce se stabilesc S.C. DENKO CENTER S.R.L., numit mai departe Prestator si clientii sai, numiti mai departe Beneficiari, privind comandarea si executarea de prestari servicii de intretinere si reparatii autovehicule.

 

2.    Predarea autovehiculului de catre Beneficiar catre Prestator.
Preluarea in vederea efectuarii lucrarilor se va face in baza unei inspectii sumare prealabile a autovehiculului de catre reprezentantul Prestatorului, numit receptioner, in prezenta Beneficiarului. Daca se considera oportun, se vor organiza probe de drum, efectuate obligatoriu in comun cu reprezentantii celor doua parti: Prestator si Beneficiar.


3.    Devizul estimativ de cheltuieli.
Prestatorul, prezinta Beneficiarului un deviz estimativ de cheltuieli si un termen estimativ de finalizare a lucrarilor. Devizul estimativ cuprinde valoarea pieselor de schimb si a materialelor care se estimeaza ca trebuie inlocuite, cat si valoarea manoperei aferente acestor estimari. Termenul estimativ de efectuare a reparatiilor si livrare a autovehicululelor nu cuprind perioadele de timp afectate lucrarilor necesare si neprevazute in devizul estimative, precum si cele necesare aprovizionarii cu piese de schimb care nu se afla in depozitele Prestatorului in momentul semnarii Comenzii de lucru. Termenul va fi modificat in mod corespunzator in functie de efectuarea unor lucrari necesare si neprevazute. Prestatorul are dreptul de a prelungi in mod unilateral termenul de efectuare a reparatiilor cu o perioada rezonabila in functie de complexitatea reparatiilor, necesitatea aprovizionarii cu piesele ce nu se gasesc in stoc la momentul intrarii in reparative si de gradul de incarcare al atelierului, informand clientul in termen util.

 
4.     Comanda pieselor necesare efecturaii prestarii de servicii
Dupa acceptarea devizului estimativ de catre Beneficiar se trece la comandarea pieselor. Pentru comanda pieselor necesare se va achita o factura de avans pentru minim 50% din valaorea totala a pieselor comandate. In cazul in care beneficiarul renunta la comanda dupa lansarea ei, prestatorul va retine 20% din valoarea totala a pieselor comandate. In cazul in care in momentul lansarii Comenzii de Lucru piesele sau materialele necesare lucrarii se afla in stocul Prestatorului, atunci nu mai este necesara plata avansului pentru piese. Prestatorul se obliga sa rezerve peisele comandate un numar de 30 de zile calendaristice de la anuntarea beneficiarului ca acestea sunt pe stoc.


5.    Devizul final
La incheierea reparatiei se intocmeste devizul final. Acesta va cuprinde: Descrierea detaliata a lucrarilor efectuate; descrierea detaliata a pieselor de schimb, consumabilelor si materialelor folosite; Descrierea detaliata a eventualelor servicii  sau bunuri asigurate de subfurnizori ai Prestatorului; Tariful de depozitare, acolo unde este cazul; Predarea catre client a autovehiculului se va face la termenul stabilit dupa achitarea facturilor. Daca clientul nu ridica autovehiculul in termen de 48 de ore de la data stabilita, Prestatorul va percepe beneficiarului un tarif de depozitare de 3 euro/zi pana la ridicarea autovehiculului.


6.    Facturarea
Factura va cuprinde valoarea totala a materialelor folosite, a pieselor de schimb utilizate, tariful de depozitare, pretul de manopera. Pentru reparatiile executate in regim de urgenta la solicitarea clientului, facturile vor include si costurile pentru manopera, pentru orele suplimentare si oirce alte cheltuieli induse de accelerarea proceselor de pregatire, comanda materialelor, etc. Facturile vor fi insotite de devizul final al lucrarilor executate de Prestator pentru Beneficiar.


7.     Plata prestatiilor pentru serviciile efectuate
Plata prestatiilor de servicii se poate face fie in numerar, fie prin viramnet cu ordin de plata, bilet la ordin, CEC  vizate /avalizate de banca. Moneda de referinta pentru preturile si calculatiile materialelor, pieselor sau a manoperei este anuntata la sediul Prestatorului. Platile se vor efectua in RON la cursul de schimb al Bancii Natioanle a Romaniei valabil pentru data emiterii facturilor.


8    Garantia lucrarii si a pieselor de schimb
Orice defectiune de fabricatie aparuta la produs in perioada de garantie se remediaza prin repararea sau inlocuirea produsului defect in atelierul Prestatorului pe cheltuiala acestuia. In cazul producerii de accidente cauzate de defectiuni de fabricatie, beneficiarul este obligat sa anunte imediat Prestatorul fara a interveni la autovehicul in scopul constatarii cauzelor reale care au determinat defectiunea.


10.    Garantia nu se aplica,

 iar Prestatorul se va elibera de orice responsabilitate cand: obiectul livrat a fost necorespunzator manipulat sau suprasolicitat, de ex.: in cadrul concursurilor auto; obiectul de livrare a fost montat, reparat si intretinut intr-un atelier neautorizat de catre producator; in obiectul de livrare se aflau montate piese, a caror utilizare nu este acceptata de catre fabricant, sau obiectul de livrare a fost modificat de o maniera neacceptata; obiectul de livrare nu a fost montat corespunzator;

 

  Anunturi gratuite - Roportal Piese si accesorii auto Email Denko